torsdag 21 augusti 2014

Restaurangen från igår

heter Santino Kök & Bar Klicka på länken o läs om restaurangen, se menyn o bilder mm


Här är de olika tapasrätterna jag tog och de var så goda allihopa. Jag och en tjej delade på Halloumin och den var jättegod också. Till det så drack jag vitt vin. Efterrätten blev Irish coffeé.. Jag var där med en jobbarkompis och två av hennes kompisar. När restaurangen stängde så gick vi vidare till Kelly´s, min favoritpub och det pga musiken ;) kan ju säga som så att det blev många Irish coffeé under kvällen, Mojito och en drink med konstigt namn och champagne, den blev jag nyss påmind om av arbetskollegan och det var säkert skumpan som gjorde att min säng snurrade rejält i morse haha

Tiger räkor fräst i vitlök och olvolja. 49:-...Serveras med citron.
(Garlic fried schrimps. Served with lemon.)



Calamares. 45:-...Panerade bläckfiskringar. Serveras med vitlöks-aioli. (Calamares. Served with garlic aioli.)



Santino specialite. 49:-...Serranoskinka, chorizo, getost, rödlök och gröna oliver.
(Santino specialty. Serrano ham, chorizo, goat cheese, red onion and green olives.)





Grillad Halloumi. 49:-
...Serveras med sallad och gröna oliver. 
(Grilled Halloumi. Served with salad and green olives.)

Inga kommentarer: