fredag 10 januari 2014

Äntligen

Så är min mobil hel igen. Har haft den inlämnad för reparation.  Den startade om sig om och om igen. Den gick bara att sätta på med laddaren i.. Typiskt Samsungfel. Frågade om det beror på mig att jag läser så mkt mm så den går varm men så är inte fallet tydligen.
Var in till Jysk och köpte kuddöverdrag, kunde inte välja färg och så var det så billigt 10 och 20 kr styck så det blev många. Köpte mig en löpare också, den ligger underst på bilden.
Tror att kuddöverdragen jag hade innan är ca 10 år gamla, de inköptes på Hemtex kommer jag ihåg. Så det var på tiden att jag köpte nya ;)
Jag var på IKEA i måndags och skulle köpa kuddöverdrag där men fanns ingen jag ville ha och så var de i fel stl.. Där köpte jag bla stekpannor, kudde. Och det var ju helt klart meningen att jag knte skulle ha några kuddöverdrag, tänkte sy men hittade inget snyggt tyg heller. Mattan jag skulle köpa till köket var i fel färg och en annan var i fel stl.. Men men kommer hitta den perfekta så småningom.
Var förbi mamma & pappa en sväng. Fotade deras julgran, den är så fin.

Inga kommentarer: